Wednesday, September 14, 2011

Busbilder

05.37

Ska kliva upp halv sex tre dagar i rad nu, för att sluta min praktikdag tio timmar senare (!), känns som idiotiskt långa dagar (inte just på jobbet, men ifrån familjen), men snart är helgen här och då är även praktiken över. Kommer väl att kännas lite märkligt att plötsligt avsluta praktiktiden nu när man kommit in i allt arbete så bra och lärt känna en massa trevlig personal och alla brukare så väl. Fick mitt praktiksomdöme och betyg av min handledare Malin igår; MVG med några tillhörande bra ord, jag blev väldigt glad över det, kändes helt suveränt!

I måndags va jag dock ledig och maxade dagen med en massa roligheter, jag blev riktigt bortskämd med min "lediga" dag. Först va Mirabelle och jag på öppna förskolan på Elsborg, träffade både Therese och Tyra (14 månader) samt Anna och Isabelle (10 månader) där, kul med lite minipolare. Mirabelle lekte å lekte..

Sen blev det ett väldigt intensivt lunchpass i spinning kl tolv, härligt härligt..

Efter spinningen slände vi i oss lite föda och drog upp till Lugnet med papsi och BADADE! Aaaa, va härligt det va :) Karin och Melvin var även där uppe och plaskade..

När badet va avklarat handlade vi lite på Ica Maxi och sen sov Mirabelle 16.30-19...! Vilket resulterade i att hon gick och la sig runt 23, men Nicklas och jag däckade även vi på sängen en stund där på tidiga kvällen, skööönt..

Nu ska jag strax sätta upp håret, skippar smink idag, ta min fiskgratäng och vandra till 6.30 bussen, tjohej!


No comments: