Sunday, April 28, 2013

Ska ta mig lite vatten över huvudet.

Hade tänkt:

* Göra omtenta i litteratur/kulturkursen 1 juni för att få godkänt i den 15 hp kursen som jag läste ht - 2013 på Högskolan Dalarna, det var väldigt kul att få prova en termin högskolestudier, väldigt givande faktiskt, men sen slog min hjärna av på slutet och jag fick underkänt på samma tenta 2 ggr, DET var surt :(

* Läsa in matte c på ca en månad. Eeh, fast det är lite som ett skämt. Jag som inte ens fattar vad det står på sid 2 i infobladet i pågående orienteringskurs.

* Väga 75 kg till min födelsedag. Synd att jag unnade mig en - inte alls god - Cornettostrut idag och en hel massa choklad nu på kvällskvisten. Var väldigt längesen jag åt choklad/snask, gjorde det mest nu för att få lite sockerkick och hålla mig vaken då Mirabelle OCH Matilda somnade vid 21 och jag ville kolla upp en hel massa på datorn.

* .. Ja, det var väl det.

* Bli en snällare mamma som inte höjer rösten på tredje åtsägningen, men miss Mirabelle is driving me C R A Z Y vissa dagar med sin 2-årstrots. "-Bara en fas, bara en fas, aoooommm.."

No comments: