Monday, March 12, 2012

Varmt

13.25
Mirabelle vaknade med feber för tredje dagen i rad, en riktig febertjej det där :( Denna gång antar vi att det är tänder på G eftersom hon även dregglar som en liten valp..
Idag har vi dammsugit, tvättat chokladkladdiga sofföverdrag och jag har sökt driljoner jobb medan Mirabelle sovit; som hon fortfarande gör.. Sover av sig sjukligheten hoppas jag.
Hon har vandrat runt idag i Ellens gamla rosa Foppatofflor som Millie ärvde och som nu har återvänt hit, storlek 23; en aning stora, men ack så stolt hon spatserade runt, gick jättebra. Hade även på sig en outfit som jag satt ihop av 2 plagg hon ärvt av Ellen. Lilla cooling.. Springer förbi kameran som en leopard och är näst intill omöjlig att få på bild..
När jag nångång i det förflutna tänkte mig att det skulle existera kids i mitt liv tänkte jag exakt en sån tös som Mirabelle är nu; samma ålder och samma bus :)

No comments: